Bästa dagen på jobbet ..

var idag. Det känns underbart att efter trettio år på arbetsmarknaden, sju olika arbetsgivare i tre städer få uppleva detta!! Att arbetslivet blir bättre och bättre. Idag säger jag som dom sa i pistvakt;
- Åh en sån daag!

Idag var det en helt otrolig dag fylld med positiv enegi. Jag säger bara; WOW. Arbetsresultatet var fantastiskt och jag stormtrivs i denna skapande miljö.

Det är ju inte så konstigt egentligen. Det gäller bara att det finns en tillåtende atmosfär och att tillsätta "rätt" människor. Det är ju så enkelt ;) men det har lyckats på mitt jobb. Jag har ett härligt gäng omkring mig; Miss M, Jelly, Antero och Bengt och en tillåtande atmosfär, det har vi. Initiativ uppmuntras. Dessa enkla men så fundamentala ingredienser i ett lyckat management. Livet har lärt att det krävs mod för ett för att lyckas med ett management. Modet att tro på människans kraft och skaparförmåga. Att våga släppa loss människor det är stort och det är fantastiskt att få vara med om detta. 

Vi brukar kalla ögonblicken för Hallelujamoments och vi manifesterar med high-five eller dubbeltumme.

Nu tillbaks till idag. Det var fotografering och jag var objektet som skulle krypa runt i en djungel med hjälm på huvudet och en bazooka på axeln. När jag sen siktade med Bazookan då blixtrade det till för att då hittade Miss M rätt vinkel.

Obs! bilder kommer! Håll ut!

Kommentarer
Postat av: fridis

Så kul att du trivs så bra pappis! Pusspuss

2009-03-03 @ 16:22:27
URL: http://fridiisen.blogg.se/
Postat av: Lasse W

Ja dom där bilderna ser man ju verkligen fram mot...

2009-03-07 @ 00:06:21
URL: http://lassewan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0