Kvalbloggen ...

Jag säger som Peter Karlsson:
- I morgon är det match på Leksands Noret. Stämningen kommer att vara på topp. Preciis som hä skä vaara.

Anti Jussi Niemi, Per-Anton Lundström, Pelle Prestberg och sist men inte minst MIkael Karlberg; Nu gäller det att prestera. Nu duger det inte att åka omkring proppmätt och göra siljanssvängar. NU är det full fart, start och stopp, dump and chase och hela programmet som gäller.

Jag undrar vem som vaktar pyttsen imorn? MIn personlige favorit är Eddie Läck. Jag tycker att finnen går ner alldeles förtidigt. Pang upp i nättaket hela tiden. Han är lättläst för motståndarna, nej.. inte bra!

Imorgon vill jag se en klang och jubelföreställning i Ejendahls. 4-0 efter första och klacken i extas. En perfekt fredagkväll!

SSK å gå på, nä inte i morn allafall. Linus Klasen och Dragan Umesevic gäller det att se upp med. SSK har säker en superdryg klack med sig. Det blir därför väldigt irriterat på läktaren och sen måste man spärra av så att det inte går att gå den vanliga rundan.

Nä fy faan; Det är lika bra att köra över dom direkt. Go, LEksand Go ...

Ma råkes!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas leksand vinner imorgon! Annars vet jag en som ringer hem med surt tonläge imorgon...Go leksand go!

2009-03-12 @ 21:28:12
Postat av: Johan

Johejdu! :D

Ikväll smäller det på riktigt! ryckterna går att det är 2 bussar med SSK-suportrar och 3 bussar med annat löst folk från Södertälje, däribland inräknade sponsorer, ledning osv...





Krig krig krig det är var som gäller.

Borken sa en gång så här: - när fick en leksing sy senast?



Det hoppas jag vi får göra i kvalserien, det och några blåklockor skulle vara ett bra bevis på att det har krigats.



Allt för leksand! nu ska jag ta första kalla



Tjillevippen!

2009-03-13 @ 12:16:51
Postat av: Bosse

Ja du Mats, det var första motgången i kvalserien. Var lugn för att det kommer flera. Sitter/står du där också iklädd LIF-tröja och vrålar?



Vi hade behövt dig bättre i andra kedjan under Danspasset för att hålla ställningen. Arne och jag i första kedjan hade det svettigt under ett pass som verkligen lyft sig. Kul var premiären för CaroS Thriller-jympa.



2009-03-13 @ 23:05:54
Postat av: MIK....SM-guld 2011..!!!

Leksand....R.I.P.... :-)

2009-03-14 @ 01:47:13
Postat av: Mats

MIK SM-Guld 2011??



Jag undrar; hur tänker du då?



2009-03-14 @ 13:51:36
URL: http://johejdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0