Nice guys finnish last ...

eller när blev en leksing sydd senast!

Här på kvalbloggen så vill jag att Läck ska stå i mål. Han är "tätare".  Rögle BandyKlubb borta i morn. Jag hoppas att Läck får stå då.

Saknar dock lite jävlar anamma i Leksand, lite bondtjyveri. Kallat varu vill men nu är det dax att leverera till fansen. Igår var det bara Prestberg (av alla!!) som stod upp och tog smällar.
Det som började så bra. En fantastisk första period. Det var dock lite oroväckande med Karlssons storspel i Tälje-kassen. Eller blev det för stor press att spela inför fullsatt hemmaarena??

I morn blir det spännande men jag litar på att Johan rapporterar direkt från Lergöksstaden.

Dalaclassico har ju diskuterats här på kvalbloggen. En alldeles underbar idé vore väl att spela Dalaclassico på i Vikarbyn på Siljans is eller varför inte i Dalhalla!!!

Fridens ...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer vara din utlandskorospondent i skåne, ska försöka rapportera det speakern säger, så gått jag kan iaf, har lite svårt för det språket. och dom har inte börjat med engelska eller svenska än.



Nice guys finnish last ...

2009-03-14 @ 17:30:06
Postat av: Mats

Jag litar på dig. Det blir en spännande dag i morgon. Kvalserien är verkligen kriddan i hockeysverige.

2009-03-14 @ 22:43:47
URL: http://johejdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0