Mönstret går igen 2 ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kvalseriespelet för femte året i rad är snart avslutat och vi kan konstatera att ännu ett fiasko har fullbordats. Det är väl helt enkelt så det ska vara för hur kommer det sig att Leksand Super Stars hyllar spelarna i Leksand när fiaskot är fullbordat. Den signal som det sänder till såväl spelare, ledare, övrig publik är helt enkelt att, ja just det, det kan inte bli bättre än så här. Spontant så hade jag väntat mig en hel muttrande och protester mot uteblivna resultat från klacken men vad händer? Jo Stående ovationer!!!



Alltså, vi får de resultat som vi förtjänar och vi är nöjda med det. Konstigt, va!



Keep on suffering, yeh, yeh....

2009-04-07 @ 20:32:02
Postat av: Uffe B

Att Super Stars och övriga supportrar hyllar en spelare (Challe) som gjort så otroligt mycket för klubben är stort, mycket STORT. Sedan visar även supportarna att man har hjärtat på rätta stället och stöder laget i alla "väder" och inte bara i medgång.



Beträffande "den signal man sänder..." så har Stars ledning med ordförande i spetsen pratat med LIF:s ledning och framfört sina synpunkter. Så nog har det muttrats och protesterats allt.



Om vi menas Leksands supportrar, så förtjänar vi att LIF hade spelat SM - final istället för kvalserie. Finns det bättre hockey supportrar i Sverige?

2009-04-08 @ 10:25:10
Postat av: Pälle

Vill inte vara spydig å elak, tycker inte om att sparka på dom som ligger, men en sak vill jag säga:



EMMMMMMMMMIIIIIIIIIKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....!!!



Ses i höst...



:-)

2009-04-08 @ 11:23:03
Postat av: Uffe B

Det ska bli fantastiskt roligt. Jag hoppas att både LIF å MIK är Elitserielag 2011. Vilka derbyn det skulle bli!!!

2009-04-08 @ 13:44:30
Postat av: mats

Frågan kvarstår: Är Super Stars jättenöjda med säsongen ? Det verkar helkorkat och kan inte tolkas på annat sätt.



Att hylla Challe är en helt annan sak...

2009-04-08 @ 16:38:42
Postat av: Sanna

Vilka fina bilder pappi! Best in show, jo man tackar :D puss!

2009-04-08 @ 20:57:55
Postat av: Anders Spåls

Hej Mats, fina bilder...



Här kommer ett tips för en livsnjutare som gillar något till bättre mörk choklad och lagrade ostar...



http://vinare.blogspot.com/2007/12/1988-fonseca-guimaraens-vintage-port.html



Ha de gott,



mvh Anders

2009-04-09 @ 17:38:57
Postat av: Mats

Jag inser att jag lära mig mer om portviner för att komma vidare i livet .... eller?



Hur som helst så har jag insett att kombinationen mellan portvin och mörk choklad är ett spännande område om man uppskattar njutning.

2009-04-13 @ 18:02:58
Postat av: Mats

Bajen fans buade ut sina favoriter i dagens förslustmatch mot Gefle!! Dom visade sitt missnöje mot underpresterande spalare. Rätt tycker iaf jag.



Jag kom ihåg superstars för några kvalserier sedan. Då lämnade man sina platser inför sista perioden som ett tydligt missnöje för att spelarna underpresterade. Varför visar man inte sitt missnöje i årets kvalserie? Kan det ha nåt med att klackledaren numera är anställd av Leksands IF???

2009-04-13 @ 18:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0