Konvoluterna ligger utspridda ....


Kommentarer
Postat av: fridis

härligt farsan! :) förfest är grejer de!

längtar tills ni kommer och hälsar på mig!

pusspuss

2009-03-28 @ 17:34:11
URL: http://fridiisen.blogg.se/
Postat av: Sannis

Härligt farsan! :) nu blev jag inspirerad till min förfest som jag ska ha på lördag! :) puss puss!

2009-03-28 @ 21:31:36
Postat av: Lasse W

I kväll har vi kikat på videon storstjärnorna i garaget på Pyritvägegen 2.

Fy fan det rockar fett.. Freddie och Stevie i högform!

Ha en bra sommartid.

2009-03-29 @ 04:43:34
URL: http://lassewan.wordpress.com/
Postat av: Pälle

Synd bara att förfester tar slut så fort. När man sammanfattar kvällen så kommer man fram till att förfesten var roligast. Antagligen så beror det på att man har alldeles för höga förväntningar på "huvudfesten" och sen visar det sig att den "suger anka". Det ultimata tror jag är att låta förfesten smyga in sig i huvudfesten, sen är det bara att öka..!!!! Let´s party..!!!! :-)

2009-03-30 @ 09:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0