Fotbollshelg och längtan efter gädda ...

Var på Vallen i lördags för att se på IFÄ. Äntligen skulle "mitt" gröna, vita lag spela på Vallen :)
Men vad händer?? IFÄ spelar i det röda borta stället och Dalkurd i grönvitt, hmmmm... Mutter, mutter... Nåväl Matchen kom i gång med bra spel från båda lagen. Tyvärr så bjuder IFÄ på två mål i första halvlek så späningen försvann.
På söndan var det seriefin al i div 1 norra, IKB mot Degerfors. 3100 på läktarn, det var som i fornstora dar på Vallen. Tillställningen kröntes när IKB gjorde två mål i slutminuterna, Yes!!

Helgens prestation gjorde iaf broder Hans. 3.55.01 på Lidingöloppet, en hjälte insats i mina ögon!!

Nu ser jag fram emot höstfisket på Runn Jag hoppas på en 2 kg gädda för då blir det gäddfärs med räksås. Med en torr, sval Riesling blir det en delikat måltid. Try it you´ll like it!

Tjingeling out there ...

Kommentarer
Postat av: Lasse W

Fina fisken! Hur är gäddan i Runn nu för tiden?

2009-09-29 @ 22:19:35
URL: http://lassewan.wordpress.com/
Postat av: MatsL

Utsökt!

2009-09-30 @ 16:04:51
Postat av: Hasse L

17 mil på 21 dagar , träningsupplägget vart kanske lite kort men jag har medaljen ! :-)

Nu laddar vi för GGN den 31:a Hörs!

2009-10-03 @ 10:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0