Open Art in the city ...


men ... va faan gör han?


Undra om den där är nykter?

Måste göra ont att stå på knä. aj, aj


Ser ut att frys, brrr ...

Ont i huvudet, kanske ...

Iiiiiskalla killen, full av mänsklig värme ...

kanske ha varit på krogen ...

Seal world i Svartån. Mycket tänkvärt. Faktist en av min favoriter på Open art.

En DC 3:a har kraschat i Svartån. 


Får mig att tänka på att Örebro har varit en industristad

Svensexa?

Undrar vad han/hon tänker på?

Det kan inte va kul att få färg på sig ... kolla in han på taket

Min favorit . jag kan kolla in den länge för att det verkar så intressant att försöka förstå ...
Open art i örebro pågår till och med "nine eleven". Slump, eller?
 


Kommentarer
Postat av: Lasse

Häftiga Urebrå...

2011-08-19 @ 13:25:07
URL: http://lassewan.wordpress.com/
Postat av: Peter

Open Art verkar klart sevärt ! Synd att det snart är över. Du verkar ha fått en nytändning på fotograferandet, bra.

Vilken fäbless för The Monkees ? stor nostalgivarning och "var det inte bättre förr" syndrom. Se upp min vän.

Roligt att se och läsa din bildblogg./ P

2011-09-01 @ 20:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0