IKB, IKB, IKBEEEEEE ...

Vilken match, oj,oj,oj... Brage krossade Enköping med 2-0. Jesper Blomkvist blev mindre och mindre ju längre matchen gick. Matchens lirare var Robin Sellin!!!! helt otroligt va han dominerade. Det måste ha varit omöjligt att inte lägga märke till honom. Var har han hållit hus?
Hur som helst så verkar han ha ett skapligr förtroende hos Kral med tanke på att han la alla (nästan) frisparkar och hörnor.

Kul oxå att se Serik Fans har vaknat till liv efter några år i dvala, framgång föder framgång = en gammal sannning. Det är inte ofta man lägger märke till en positiv domarinsats men det gjorde jag ikväll. Domaren visade en väldigt fin känska för spelet och spelarna.

Det är dags för en bortaseger mot Östersund i nästa omgång. Jag tippar 1-2.


Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Lasse W

Robbin ha vurre skadad läste jag i DD-sporten.

http://www.dalademokraten.se/Templates/pages/news.aspx?id=73302&epslanguage=sv

2009-06-05 @ 17:28:00
URL: http://lassewan.wordpress.com/
Postat av: Mats

Det verkar ha läkt ihop bra, tycker jag. För, fy faan, vilken fart de va på den pojken!

2009-06-06 @ 17:53:19
Postat av: Uffe B

Han har haft en fraktur i ena foten, men är nu helt återställd. Fick tydligen väldigt bra hjälp av Djurgården med läkarvård och rehab. Klubbar som tillsammans hjälper en ung spelare. Härligt härligt.



Ja han var bra, mycket bra. Det jag hörde om honom innan säsongen börjar visas nu. Han kommer nog inte att vara kvar i klubben om vi inte går upp.

2009-06-08 @ 16:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0