Sitta ner ...

och njuta ska jag göra ikväll på Stockholms Stadion. Jag och mina vänner från Geotekniska Föreningen ska ikväll på konsert med Bruce Springsteen, kl 19.30

Det har varit lite struligt med biljetterna.  Arrangören verkar inte vara så van vid stora arrangemang. Vi beställde (och betalade för) 8 biljetter men fick bara 6 st!!!!! Efter många om och men fick vi tillbaks pengarna iaf.

Jag har sett Brucan två gånger tidigare. Första gången var -77 i Cobo Hall, Detroit och då blev man förälskad i hans musik. LP:n "Darkness on the edge of town" släpptes på den touren. Sen dess har man varit hängiven hans musik. Jag gillar speciellt hans musik från 70-talet.

Andra gången var med Sanna och då på Ullevi. Ullevi var så väldigt stort och jag gjorde misstaget att stå kvar "längst bak". Sanna var smart för att hon ställde sig längre fram och blev väldigt nöjd med konserten. 

Vi få välan si men ikväll tror (och hoppas) jag att han river av Badlands, det vore alldeles ..... underbart.

Darkness on the Edge of Town

http://www.sonymusic.com/clips/selection/30/BruceSpringsteen/Badlands.ram

Trist fotbollskväll igår :(
Även fotboll är ett psykologiskt spel och det såg man tydligt igårkväll. Efter straffmissen kunde vi aldrig hämta oss. Här saknar man verkligen hockeyns "time out". Time out funkar ofta bra för att bryta trender i matcher. Möjligtvis skulle man ha gjort ett byte direkt efter straffmissen för att visa på förändring.


Tingeling, tingeling ...


Kommentarer
Postat av: Lasse W

Racing in the streets

2009-06-07 @ 17:49:01
URL: http://lassewan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0