Heja, heja gröna vita laget ..

Sitter och kollar på när Barcelona manglar United. Fast det som är mest imponerande just nu är väl mina två grönvita lag; IK Brage och IF Älgarna. Brage leder division 1 norra samt att Älgarna hittills har tagit 9 poäng i div 2 norra svealand. 

Enligt rapport från säker källa så spelade brage bra senast med Carlstad och vann med trygga 2-0. Johan Eklund är väl säsongens överaskning hittills. För För Älgarna rannd et iväg lite väl stort mot Ga Uppsala (1-5).

Hatten av för Leksand som har värvat en favorit; Tomas Kollar från SSK. Bra gjort Strömberg!!!

Kommentarer
Postat av: Pälle

Kollar och Strömberg är Lovers...!!!



:-)

2009-05-29 @ 12:38:17
Postat av: Mats

Jag gillar Strömberg sen hans kommentar efter leksandsmatchen (första i kvalserien):

- Det är inte snyggt ...



Det påminner mig om att nice guys finish last, som jänkarna säger. Det kan nog bli bra i vinter när Lirarnas lag ska bli lite grinigare, lite mer bonntjyveri ...

2009-05-31 @ 21:30:11
Postat av: Uffe B

Lundström å Strömberg fortsätter med lagbygget (spelarna), men jag hoppas innerligt att lagbygget (styrelse, sportkommité, ungdomssidan) bakom spelartruppen blir bra. Tror stenhårt på det faktum att "Organization is the key to success...", som en känd Liverpool manager sa en gång. Å då menade han hela klubben och inte bara spelarna.

2009-06-04 @ 09:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0