Dom avlövade människornas triumf ...

-"Dom avlövade människornas triumf" är ingen trevlig rubrik. Jag har funderat på denna rubrik ända sen jag såg debattprogrammet om dom ensamma flyktingbarnen

Häromdan såg jag alltså ett debattprogram på temat "mottagning av ensamma flyktingbarn". I programmet intervjuades ett antal personer i en studio samt ett antal från Vellinge, "Live". 

Det var mycket skrämmande att höra Vellinge borna. Deras åsikter skrämde mig ända in i ryggmärgen. Det gick en isande vind igenom teven,  en helt vanlig dag i november ...

Åsikterna i Vellinge handlar om att inte ta emot dessa flyktingar. I och med att dom så definintivt tar ställning emot flyktingarna så målar dom själva in sig i ett hörn och blir därmed väldigt farliga människor, det är mycket skrämmande! Dessutom, antar jag, att detta kommer att uttyttjas av ett antal ljusskygga människor som kallar sig (sverige)demokratrer.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0